Reviews


Jou mening is zeer waardevol voor ons.

Laat jou review achter 🙏💞🙌🍀🌈.

Super bedankt.

Reactie plaatsen

Reacties

Ad kuik
10 dagen geleden

Vandaag de hele dag onze sjamaan drum. In stap voor stap zien ontstaan met de opbouw en begeleiding van Bjorn in deze workshop.Je eigen sjamaan drum maken.was voor mij de mogelijkheid om de sound die ik zocht.Nu te kunnen gebruiken in deze huid van een geit.Die zo doorklinkt in zijn boven tonen en vibratie en klank. De drum blijft makkelijk nog na resoneren.En heeft een groot aantal trillingen die steeds kunnen veranderen door de klopper die er bij geleverd werdt.Aangenaam verrast en een prachtige sjamaan drum met karakter die ik zal gebruiken met de begeleiden van klankschalen en andere instrumenten...Bjorn..dankjewel voor jouw begeleiding en kennis. Met humor en plezier.

Marika
een jaar geleden

Met moederdag kon ik mijzelf geen mooier kado wensen. Op een hele fijne lokatie in Alkmaar, samen met een kleine groep dames heb ik een sjamanentrommel gemaakt. Ik vond het een mooi proces om te ervaren hoe zo'n trommel geboren wordt. Ik had voor een waterbuffel gekozen. Een mooi, donker vel met haar en hoopte op een warme , diepe klank zodra hij klaar zou zijn. Door de expertise en hulp van Björn is de trommel precies zo geworden zoals ik 'm mijzelf voorgesteld had. Heel erg blij mee. Deze workshop inclusief heerlijke verzorgde catering is echt een aanrader! Dank Björn en Lizet

Rachel
2 jaar geleden

Afgelopen weekend de workshop je eigen sjamanendrum maken gevolgd. Ik vond de locatie bij AlohaGems heerlijk ruim en groen en genoot van de relaxte manier waarop Bjorn uitleg gaf en je hielp met het maken van een prachtig instrument. Er was genoeg keuze om je creativiteit lekker te laten stromen en dat resulteerde in een prachtige drum en een super fijne middag waar ik met veel plezier op terugkijk! Ook de door Bjorn gemaakte lunch was echt super lekker en gezond, er werd dus goed voor je gezorgd tijdens de workshop! Bedankt voor al het moois Bjorn! <3

Ellen Rutjens
2 jaar geleden

Ik heb een heerlijke en bijzondere dag gehad bij Bjorn en AlohaGems om samen een drum te maken. Een hele fijne plek en mooie mensen mogen ontmoeten.
Wat een mooi proces, wat een geweldige voorbereiding en vakmanschap!
Ik ben naar huis gegaan met nog meer liefde in mijn hart en een prachtige drum waar ik en andere veel plezier mee gaan beleven!
Dank je wel Bjorn!!
Een harte groet van Ellen

Liny Loffeld
3 jaar geleden

Ik heb 11 oktober mijn eerste sessie,dit is iets waar ik mee zeer aaangetrokken voel.Ik zie jullie bij aloha gems,ik vind het reuze spannend.Tot dan,👍🏻

Marjolein
3 jaar geleden

Bjorn en Joyce zijn ontzettend lieve mensen die je meteen een veilig gevoel geven. Hierdoor kun je je makkelijk open stellen en je overgeven aan je innerlijke reis. Ze maken echt heel mooie muziek tijdens de ceremonies die je echt meenemen, uit je hoofd in je hart. De begeleiding is heel fijn en oprecht en ze voelen heel goed aan wat je nodig hebt! Dank jullie wel!

Marcel Hannig
3 jaar geleden

Hallo ihr Lieben Seelen
Dieses Wochenende ist einfach wundervoll gewesen. Mir geht es gut und immer besser. Glaube Dankbarkeit und Vertrauen fühle Ich. Ich bin ein Baum mit tiefen festen Wurzeln. Mit einem starken Stamm. Mit weit verzweigten in den Himmel wachsenden Ästen. Niemand kann mich fällen denn das Universum beschützt mich. Wenn mein Körper aber eine Pause braucht gehört auch das zum Rythmus. Ich fühle mich leicht, frei, stark und beschützt. Ich fühle mich Geerdet. Nur so kann ich wachsen. Ich habe viel geweint in der Zeit davor. Jetzt Weine ich auch manchmal, aber vor purer Freude. Dann mache ich weiter. Immer mit einem Lächeln. Danke für alles. Jeder ist Lehrer und Schüler. Alles ist verbunden. Wir alle sind eine Familie. Brüder und Schwestern und so behandel ich jetzt alles. Ich wünsche jedem Frieden Liebe Glück. Ihr seit wundervoll. Liebe Grüsse.... wir fühlen uns. Ich muss nichts festhalten weil es im Herzen ist. Ich brauche meine Hände um zu handeln. Because I AM. 🙏🏻

Michael Lüdtke
3 jaar geleden

Ich habe das Osterwochenende an 2 Zeremonien teilgenommen und Worte können nur schwer beschreiben was ich erleben durfte. Ich empfinde tiefste Dankbarkeit und ich Liebe nach diesem Erlebnis. Ich habe die Gelegenheit bekommen ganz tief in mich zu gehen und mich selbst in einem völlig neuen Licht zu sehen. Ängste und Traumata aus meiner Vergangenheit haben sch aufgelöst und in Liebe verwandelt. An diesem Ort fühlt man sich sofort wohl und sehr herzlich Willkommen. Ich bin für immer dankbar und kann nur empfehlen States of Being zu kontaktieren. Wer auf der Suche nach dem Sinn des Lebens ist, ist hier genau richtig. ♥️🙏🏻 Forever Love

Marjola
3 jaar geleden

Jullie bieden altijd een veilige setting, voor waar ik ook maar voor kom. De reizen zijn diepgaand en magisch, ook dankzij de prachtige muziek en zang! Het heeft mij al zoveel gegeven en er komt vast nog meer. Jullie hebben altijd onvoorwaardelijke liefde, respect en aandacht voor ieder individu. Als het spannend is om de drempel over te gaan stellen jullie mensen op hun gemak. En gelachen wordt er ook, heel belangrijk!

Dank dat jullie zijn wie je bent, in dienst van het universele.

Saskia Abdoelrahman
3 jaar geleden

Wat een mooie gelijk gestemde mensen zijn op mijn pad gekomen 💕bij hun voel ik me thuis! Zo liefde vol wordt ik in mijn reizen begeleid met muziek en zang. DANKBAARHEID ❤️

Rating: 5 sterren
5 stemmen